Nuffnang Latest!

Saturday, November 1, 2008

Houston, TX USA He Went...Day 18

I woke up late sebab semalam stayed up…bosan, tak buat apa…Skin wasn’t at home as she went to Sunway Lagoon with her sister.

Tengok tv, tido…tengok tv, tido…tengok tv, tido…OK THAT’S IT!

I took a bath and I heard Adib was laughing next door…I sms-ed her and she said that she didn’t do anything at home and asked me to come over…Aisha and Ash also will be coming over…ha menariks nih!

I chatted with hubby for a while…arini agak muram and nak merajuk je rasanya…maybe sebab terlalu lama kot hubby takde (but he tried to pujuk me and wanted to sing a song…how nice…owh ya, hubby tak suka nyanyi, tu yg agak heran tuh…).

Then I went to Adib’s. We watched dvd and they decided to go out for drinks. I went back to Skin’s to get ready and met Aisha, Ash and Wanser downstairs. We later met Adib and Fyzal at mamak near Sentul.

I was introduced to the Project AK’s singer and guitarist (btw, Fyzal is the drummer). Rudy really had a great voice when singing, and it was exactly the same sound when he talked. Shami plak memula malu, patu bleh tahan gak sembangnye. Dengar sekali je terus I tau dia budak utara. Haha. And there was another guy, Amy, I tatau la dia sape plak, but kelakar gak la bila bercakap.

“Eh muka dia macam Catriona Ross lah.” Alya, Shami’s girlfriend said to Aisha.

“Betul la, macam Catriona Ross! Sebijik” she repeated again, but this time direct to my face.

Dah macam Catriona Ross plakkk…hahaha…kejap macam Syafinaz, kejap macam Misha Omar…bleh plak tukar-tukar…tapi Catriona Ross ni memang tak bleh blah ar…mungkin sebab pipi I dah chubby sangat kot…Then I tengok si Alya ni plak, sebijik macam Zila Bakarin! Cuma dia kecik comel lagi la. And she told me, I was the tenth person who said that. Kira memang betul sama la tuh!

While watching soccer, we talked about iPod. Interesting gadget. They asked me to get hubby to buy it since he’s in USA, as it would be cheaper than what you can get in Malaysia. Tapi mesti hubby takmo, cis! (Ayang, belikan satu bleh?)

We lepak till 2.30am, kira sempat tengok 3 games jugak la. But Aisha, Ash, Wanser and I, made a move to Adib’s for PS2 Guitarhero game. When we arrived, Wanser told me that he can ‘see’ that makhluk Allah at times. Dang! Tapi itu kat rumah dia la…kat area umah Adib and Skin ni, sekali je la. Ok, dah dah!

Then I tried to play once, ewah, best plak! Main lagi sekali, tapi buat gelak je ar. Haha! (Ayang, tak nak beli ke? Dah murah ni!) Hubby used to have PS before, tapi dah rosak. Since then, we never played any games dah. I ada gak la main PC game before, tapi lain rasanya. Ish! Lamanyeeeeeeeeeee tak main game! Bila tah nak main balik ni!

We stayed up till 6am. Then Aisha and Wanser balik. I pun balik umah Skin balik. Tak bleh tido, tengok tv dulu. Tetiba je terjaga, dah siang…hehe!

2 comments:

dibitz said...

oh.. did u tell sharul about the strip club thing? hilarious!!

amy tu projekt ak punya gitaris. patutnye dia main skali this time around tapi dia kata dia dah jazz.. tak main la funk2 ni... cesss eksen... perangai dia cam fyzal la, tak byk berckp, tapi bila berckp asyik gelak aje kita... amy = the guru serba tau.. :D (siot je tak sangka dia nak jawab "ye" kalau dpt chance masuk strip club... haha..)

Biqque said...

oooo ye ke...so yg rudy gelakkan amy takde fb tu betul ke? hahaha...

(haah, seb baik la laki i jawab "mahal")

Subscribe To This Blog